Zapraszam na siedemnasty odcinek mojego podcastu, w którym mówię na luzie o architekturze wnętrz oraz o tym, jak zaprojektować otoczenie, by dobrze nam się żyło.
W tym odcinku rozmawiam z Dominiką Skrzypek, która pomaga kreatywnym kobiecym biznesom tworzyć strategie, prowadzić kampanie reklamowe oraz planować działania w mediach społecznościowych. W ramach przestrzeni Interiery.pl wspiera firmy z branży projektowania wnętrz oraz małe biznesy, dla których budowanie autentycznej i etycznej marki to nie tylko pusty slogan.
Usłyszycie w nim o tym:
- Jak się wyróżnić na konkurencyjnym rynku?
- Jak budować spójną komunikację, by docierać do odpowiednich klientów?
- Czy spójny feed jest ważny, czy lepsze są spontaniczne publikacje?
- Czy warto pokazywać się w mediach społecznościowych?
- Czy trzeba udzielać się w Internecie codziennie?
- Czy warto promować swoje usługi za pomocą płatnych reklam?
- Jak zatrzymać przy sobie ludzi na dłużej w tak specyficznej branży, jaką jest projektowanie wnętrz? Czy w ogóle warto się na tym skupiać?
Zapraszam do wysłuchania tej audycji 🙂
Stronę Dominiki znajdziecie TUTAJ
Workbooka „Marka dobrze zaprojektowana” możecie kupić TUTAJ
10% zniżki z kodem archistacja. Kod jest ważny do końca kwietnia.